Merhaba sevgili anneler,
Rutinde burun tıkanıklığı ve buna bağlı sabah 1-2 kez öksürük sorunu yaşıyoruz. Gün içinde tekrar olmuyor. Fakat bu sabah bebeğim uyandığında sesi kısılmıştı.
Serum fizyolojik ile burnunu açtım hırıltı ve öksürük yok. Ama ses kısıklığı beni tedirgin etti. 2 gün önce akşam çok ağladı buna mı bağlamalıyım yoksa hastalık belirtisi olarak mı görmeliyim bilemedim. Bolca emzirip dinlendirmeye çalışıyorum. Alternatif önerisi olan var mı ya da sizce telaş etmeli doktoruna randevu mu almalıyım ?