Hilalop Merhaba anneler sezaryen doğumdan sonra kullandığınız memnun kaldığınız yara kremleri nelerdir
pogacayanakk Ben doğum yapalı 6,5 ay oluyor bir şey kullanmadım, bu kremler ne işe yarıyor? Bilgisi olan yazabilir mi
Beraninannesii Hilalop İse yaradı doğumdan hemen sonra başladım dikiş kontrolü yapıldı 5.ci gün o zaman başladım.
Dilruba_1 Hilalop aslında erken kullanılsa iyi olur ama ben kırkım çıktıktan sonra başlamıştım doktorum 20 gün sonra başlatıyoruz demişti sanırım zaten lazer dikim oluyor çok da belli değildi
Cerence Hilalop ya ondan mı bilmiyorum bu soru aslında biraz yanlış kullanmayanin nasıl bilmiyorum çünkü. Benim çok ince Bi çizgi kaldı tanı kremini etkisi vardır ama öyle mucizevi değil iz duruyor yani ama estetikti benim zaten çok inceydi. Kullanmayıp 7 ay olanların belli mi bilmem ama benim incecik belli
Whatornot Hilalop contractubex kullandım 7-8. Günde başladım 54 gün oldu sadece hafif bir çizgi var hala kullanıyorum
Cerence pogacayanakk hemen kullanılabilir demişti doktorum benimki estetik dikişti Bir ay sonra başladım ben tedirgin oldum hemen sürmeye ama yani incecik bir çizgi var ben de. Ben kullandığım için 3 ay kadar o mu fayda etti bilmiyorum ama dikkatli bakmayınca belli olmuyor pek çok ince
Meloakar Hilalop ilk zamanlara göre çok daha iyi benim dikiş yerinde sürekli sivilce çıkıyor iltihaplanma yapıyordu o sivilceler onlara da iyi geldi masaj ucu var onunla da masaj yapılıyor