AslanCinar Selamlar arkadaşlar bebeklerinizin kıyafetlerinde deterjan ne kullanıyorsunuz birde yıkamayı kaç derecede yapıp ütü kullanıyor musunuz? Ben 60 derecede yıkayıp ütülemiyorum siz nasıl yapıyorsunuz?
Seda2013 AslanCinar 60 derecede yıkıyorum green clean baby deterjan kullanıyorum ütülenmesi gerekirse ütülüyorum
Kuzeymomss AslanCinar Green clean kullanıyorum. 40 derece de yıkayıp ütülüyorum. 60 derecede genellikle kıyafetler küçülüyor o yüzden 40ta yıkıyorum
NursaOz AslanCinar 40 derecede granül sabunla yıkayıp tekrar durulama yaptırıyorum ve ütülüyorum 2 yaşına geldik hala bu şekil ilerlerim 🌹