Emelmiray Süt arttırmak için kullanıp fayda görenler var mı? Bebeğim 8 aylık sütüm kesilme noktasına geldi. Herşeyi denedim artmıyor. Sağdığımda 30 cc çıkıyo. Benim gibi olup sütünü arttırabilen var mı?
zeyneps034 Emelmiray ben bestlak damla kullandım faydasını gördüm bi arkadaşım solgarı kullandı onda çok faydasını gördü
Cagla1903 Emelmiray Maltana içecek bana çok güzel süt yapıyor sizde deneyin öneren çok var süt yapıyor baya
Ahsenkus Ben kullandım gerçekten çok arttırıyor ama bol bol da sağım yapın. Bestlak da B12 de kullandım ve incir dut kurusu kayısı üzüm bunları kaynatıp içtim hep. Çok iyi geldi bana.
Gizemyyy Ben kuallaniyorum, faydasini gordum gervekten. bu arada dr bana sagmayi biraktirmisti, hicbir cihaz bebeklerin cenesi kadar kuvvetli degil demisti bebegin emdikce artar diye. bence drunuzada danisin