20 gün oldu doğum yapalı 20 dikişim vardı ip vs erimişde sanki iç dikismi nedir afedersiniz vajen bölgesine yakın var az normalmi kasnti da oluyor diğer taraflarda olmuştu geçti iyileşti belli şimdide o bölgede normalmi tecrübesi olan paylaşırsa sevinirim ❤️