Merhaba arkadaşlar İstanbulda oturuyoruz yatak odası güneş almadığı için serin oluyor ama biz hala kısa kol vs üşümüyoruz tabi bebeğim uzun kol ve yelek giyiyor onun giyimine dikkat ediyoruz. Neyse aslında sorum şu geçen kış kombi yanarken bile oda sıcaklığı 18-19 derece oldu ama ben ve eşim üşüyordu şimdi kombi açıl değilken bile 18-19 oluyor ama biz hala üşümedik acaba derecemi yanlış diye düşünmeye başladım. Kombi yakmişken 18-19 oluyorken üşürlen şimdi üşüme yok
Tabi ev serin ama oturma odası yarım güneş alınca daha yakmadık sizin durumlar nasıl