AntiFilozof 20 aylık oğlum herşeyi anlıyor yapıyor göz teması isme bakma vs hepsi çok iyi ama konuşmuyor sadece anne baba dede mama diyor niye hala konuşmuyor merak ediyorum sizinkiler ne zaman konuştu?