aybukesenn22 Bebeğimin doğuştan hipermetrop oldugunu öğrendik gözlük kullanacak dediler daha 7 aylık:( baska doktorada göstermek istiyorum var mı bebek dalında iyi bir doktor bildiğiniz
eylulannesii aybukesenn22 Emrah Mat bende öneriyorum gerçekten iyi bir doktor yönlendirdiğim kişiler de memnun kaldılar hastaneyi arayıp muayene ücretini sorabilirsiniz
Goktugalpsmom Merhaba. Öncelikle geçmiş olsun :) özel egepol Hastanesi’nde Emrah mat isimli doktor var. Çok sevecen ben çok memnun kaldım.
Goktugalpsmom Ben 350₺ vermiştim eşim askeri personel olduğu için. Ama siz yine de sorun 🙂 tekrar geçmiş olsun.