heymom__ Günaydın kızlar geçen sene oğlum doğmadan önce almıştım aralık sonu doğdu hiç giyemedi içinde kayboluyodu yani mağazadan aldığım gibi duruyor sıfırı 480₺ görselini ekledim ben 250ye satıyorum pahalı demeyin çünkü gerçekten hiçbir deformasyonu yok kargo karşı ödemeli yapabilirim elden almak isteyen istanbul sultangazi veya eminönünden alabilir
Htceri heymom__ kusura bakmayın sabah mahmurluğu fark edememişim 🤦♀️ ben de alabilirim ama kargo ne kadar tutar bilginiz var mı?
heymom__ silan1 maalesef gerçekten hiç giyilmedi bende şişme yelek alacağım ondan o fiyatı belirledim 😌