Ek Gıda dönemindeyiz hanımlar bebeğime yoğurt lor yapıyorum fakat sütçü bulamıyorum hep aldığım açmıyor telefon pek arkadaşlarımdan bulduğum iki numarada açmadı yada inekleri hamileymiş kimisi de sütü yettiremiyoruz sattıklarımıza çok yok dedi sütçü bilen varsa numara yazabilir mi