Sudenur_1 Doğum yapalı 4 ay oluyor geçen ayın 13 ünde oldum şuan ayın 17 si hala olmadım çok korkuyorum hamile olmamdan daha bebeğim 4 aylık doğumdan sonra böyle adet düzensizliği oluyor mu diye soracaktım 5 gün gecikti 🤦🏻♀️
hilalavsr Sudenur_1 adet düzeninin yerine oturması biraz zaman alıyor elbette ama 5 gün gecikti diyorsunuz her ihtimale karşı test yaptırabilirsiniz:)
Naz_ve_annesi Sudenur_1 aynı şeyi bende yaşadım hatta 15 gün gecikmişti sonra oldu doğumdan sonra normal gecikmesi yada düzensizlik olması. Bir test yapın ama yinede siz içiniz rahat olsun en azından bende test yaptim kan tahlili verdim ikisinde de negatif çıkmıştı
aysegunduz1 Naz_ve_annesi aynı durumu yaşıyorum 6 aylık bebeğim var ve 3. adetim 8 gün gecikti korkuyorum test yapmakta istemiyorum umarım hamile değilimdir