lavanta35 Merhaba kızlar bir haftalık anneyim çok tecrübesizim. Her enzirmeden sonra göğüs pompasıyla sütümü sağmaya çalışıyorum 30 cc falan çıkıyor dolaba atıyorum. Bi kaç saat sonra çıkan sütü de önceki sağdığım süte eklesem sıkıntı olur mu
denizz1360 lavanta35 canım sonrasında sağdığın sütüde buzdolabına koyucaksın yarım saat 1 saat beklesin ısıları eşit olunca diğer süte ekleme yapabilirsin
Kuzeymommms lavanta35 bana sağlık ocağında en fazla 2 sütü birbirine katabilirsiniz ama ikisinde soğukluğu aynı olması gerekiyor demişdi, yani biri dolaptaysa diğerini de dolaba koyup sonra birleştir demişti sağlık ocağında ki hemşire
Jelibonsmom lavanta35 merhaba 🌞 üstüne ekleme yapmayın bence, ağzı açılmamalı diye biliyorum ben. Farklı bi kapta saklayınız
Merhaba05 denizz1360 @Kuzeymommms Jelibonsmom Peki sağdığımız sütü illa ki süt saklama poşetiyle mi saklamamız lazım? Hep görüyorum mochi bide lansinoh poşete koyuyolar instagramda. Ben yeni sağmaya başladım evde süt poşeti yok. Cam kapta buzluğa koysam olur mu? (reçel kabı olarak kullandığımız minik kaplar)
lavanta35 Jelibonsmom teşekkür ederim 🙏 bişey daha soracam. Bugun tek sağımda 60 cc çıktı. 60 cc yi dolaba koymuştum ısıttıktan sonra verdim ama bebeğim 30 cc ancak içebildi geri kalanı tekrar dolaba koyabilir miyim kusura bakmayın 5 gündür sütüm gelsin diye çok uğraştım o yüzden bi damlası bile ziyan olsun istemiyorum 😊 maalesef emzirme konusunda hata yaptım süt gelmiyor diye emzirmedim şimdi de meme reddi yaşıyorum o yüzden sürekli sağmam lazım
Jelibonsmom lavanta35 anlıyorum haklısınız ama süt saklama biraz hassas bi konu, bozulursa bebek komple soğur içmez, hayır ısıtılan sütü tekrar koymayın 😊
Kuzeymommms Merhaba05 e bebek markasını kullanıyorum ben diğerleri çok pahalı sürekli cam şiişe temin etmek daha zor olur sizin için