Oğlum 1 yaşına girdi halen gece 2saatte bir uyanıyor bu aralar dişleride çıkıyor diyede iyice uyumaz oldu göğüslerim hep yara oldu emzirip durmaktan ,hazır mama verdim istemiyor illa meme içip yatacak,zamanla düzelir mi dış dönemini atlatisak azalır mı acep bu uyanmalari vallahi yoruldum 🤕yeni doğan bebek gibi gecelrimiz sabahta sersem gibiyim, bazılarına soruyorum ayy bizim ki hiç uyanmaz yatar diyor,kimide sen öyle alistirdin dedikce sinirim bozuluyor bebek bu yani süt vermenin neyi alıştırma oluyor anlamıyorum ki gündüz süt veriyorum diye geceyi ben mi akışkalik yaptım