Kızlar merhaba bebeğim 46 günlük nerdeyse bir aydır hep yüzüstü yatırıyorum sırtüstü yattığı zaman uykuda hem gazını çıkartamıyor hemde sıçrayarak geri uyanıyo kundak yapsamda sıçradığı için uyanmış oluyo yüzüstü yatınca hem gazını rahat çıksrtıyo hemde sıçramadan uyuyor sürekli böyle uyuması sakıncalı mı sizce iyice dalınca sırtüstü çeviriyorum ama onda bile uyanıyor bende saldım açıkçası yatsın böyle dedim sizin fikirleriniz neler ?? Var mı ben gibi olan ??