Anneler,kızım 25aylıı bugün ilk kez kreşe koydum.İlk girdiyi andan normal oldu ama biraz sonra ağlamaya başladı.Zaten yarım gün koyucam.1saat yaklaşık durduk bugün.Öğretmen falan normal diyor.ilk 1hafta 1-2 saatlik koymak istiyorum.Ama ağladığı için açıkca tereddüt ettim.İlk 2-3 günden sonra geçicek diyolar.Ama beni asıl korkutan alışana kadar olan ağlamalar travmatik olur mu?