Urasss13 7. Günde sarılık değerimiz 25’i gördü , hastaneye yatış yaptık 2.5 gün fototerapi aldı bebeğim. Onun öncesinde sarılık olduğunun farkındaydım, yarım saat 1 saat ara ile hep emzirdim, sürekli uyandırmaya çalıştım uyandırmak çok zordu. En son hastaneye gittiğimizde baygın gibiydi çok korkmuştum, hiç istemeye istemeye çok üzülerek canını bile yakmaya çalıştım uyanır diye ayağını cimcikledim kolunu falan ona rağmen uyanmıyordu :( valla hurafe murafe son çare odaya sarı ampul almıştık , beşiğine de sarı tülbent serdim şaka gibi baya işe yaramıştı hatta eşim saçmalama falan diye diretmişti, bana da saçma geliyor ama denemekten zarar çıkmaz deyip yaptım, eşim demişti biri bunun bilimsel açıklaması yapsın nasıl işe yarıyor diye… sürekli emzir 2 saati bekleme , sende dene şu saçma tülbent şeyini… senin o kadar yüksek te değil (bize göre) daha çabuk atlatırsınız , bizim 10 günü bulmuştu gözlerinden falan komple geçmesi. Zaten 20 üzeri beyin hasarı olurmuş Allah korusun. Kol ve bacaklara geçtiği zaman korkun demişti bize doktor. Bizim ilk kol ve bacaklardan gitmeye başaldı, sonra yüz en son gözler temizlendi şükür. Ama ona rağmen atlattık 🙏🏻🙏🏻