Kızlar merhaba. Bebeğim 1 hafta 10 gündür sulu yeşil kaka yapıyor. Günde 2 veya 3 defa. İlk anneliğim bilmiyorum. Doktor yeşil kaka normal demşti bize ama nette cok fazla seyler yazıyor. Dizanteri olması üşütmesi sütün yağlı kısmını alamaması gibi.. Bebeğim anne sütü alıyor sadece buarada memeyi bırakmıyor hep agzında olsun istiyor bu seferde gaz ve sindirememe sıkıntısı oluyor. O yüzden 2_ 2.5 saate bir 30 dk emziriyorum. Var mı başına gelen? Birde annenin yediklerinden kaynaklı yazanlar da var. Bende kabızlık sorunum olmasın diye salata yemeye çalışıyorum her gün ondan olabilir mi acaba. 3 aylık bebeğim buarada