6 ay önce doğum yaptım, sancılarım olduğu için o zamanlar hep alttan baktılar ve ondan sonra bende inanılmaz bir korku oluştu baya canım yandığı için. İlk 10 günlükken kontrole gittim birdaha da gitmedim. Şimdi gitmek istiyorum ama alttan muayene ederler mi? Eğer ederlerse kabul etmesem olur mu? Resmen günlerdir bunu düşünmekten gidemiyorum 🤦🏼♀️