fnuraksoy Merhaba bebeğim 17 aylık sleppy kullanıyoruz doğduğundan beri. Ama her sabah sırılsıklam sızdırıyor bazen atletinin tamamı ıslak. Bazende bez tam dolmamış oluyor ama yine sızdırıyor. Ne yapmayalım ne kullanıyorsunuz
Oznur_0708 fnuraksoy bizde aynı marka kullanıyoduk geceleri artık prima aldım ve bir süre sonea ondan da taşıp tulum ve yatağına bile geçti doktoruna danıştığımda suyunu yatmasına yakın azaltın içmesini dedi suyu sıklıkla gündüz içsin demişti ama onuda yapmama rağmen devam etti dönemseldi herhalde kıştı bide bizim terleme va bişey yok suyu atamıyodu yaza girince sleepy tam dolmuyordu bile terle atınca herhalde bundan
Mcnkarsel fnuraksoy bez kücük yada büyük gelirsede sızdırır birde iç lastiklerinin içeri dogru dönük olması cok önemli. Bebeğim ilk dogdugunda her sabah ıslak uyanıyodu o lastiklerin dışarı bakmasaymıs sebebi. Belki sizinde öyledir
lceLady fnuraksoy 16 aylık oglum artık bizimde oluyor. Gece hem emiyor hem cok su içiyor ondan kaynaklı diye dusundum. Aksam yatmadan önce bezi değişiyorum gecede fazla su vermedim bikac gün denedim sızdırmadı. Sizde böyle durum varsa su vermeyi kesin derim
Yesoo Bazen bizde de oluyor sızdırma acaba üşüyor mu diye düşündüm tulum giydirdip yatırdım daha olmadı şu ana kadar
LilyaBn fnuraksoy kullandığınjz beden küçük ya da büyük geliyor olabilşrmi acaba? Bir de çıtçıtlu badi mutlaka giydirin o da tutuyor bezi.
fnuraksoy Bez büyük geldiğini düşünmüyorum 5 numara kullanıyorduk poposuna büyük gelmeye başladı 6 ya geçtik. Zaten yeni bir şey değil bayadır böyle 5 numara kullanırkende artık cidden bunaldım o ıslaklıkda uyandırıyor onu sabah erkenden bide üşümesi cabası
usernamesu fnuraksoy goona geçtim ben sleepy çok sızdırıyor minies sızdırıyor. Prima aktif bebek aldım sızdırmadı ama pahalı geldi. Goon güzel
anne-11 fnuraksoy molfix kullanıyorum birde saat aralığını daha kısa tut dıcem de bebek uyanıyor bu sefer altını acınca molfix hıc sızdırma yapmıyorum ben cok memnunum
GamzeBaz fnuraksoy molfix kullanıyorum molfix deneyin isterseniz. Ama molfixde de szma oldugunu söyleyen var artık deneme yanılma yoluyla bulacaksınız
umutlu_anne fnuraksoy bence bezin pek etkisi olmaz çocuk büyüdükçe daha fazla yapar tabi yediğine içtiğine göre. bezin markasını değiştirmek yerine bazen gece kontrol edip çok doldurmuşsa bezi değiştirebilrsnz suyunu azaltmak da iyi fikir ama çocuk susuyorsa napalim ki:-)