Alka yok hayır ilk baslarda yapıyordum yemıyordu israf oluyordu bende biz ne yersek onu yedirmeye basladım farklı olarak kendim meyveli yogurt yapar yedırım ara ogun olarak oyle yani Bı yakınım var kızına hep ayrı yapardı her gıttıgı yerde zorluk cekiyo ve cocuk cok yemek sever dogru durust yemez bana ozellıkle cok derdi sakın ona ozel yapma ben cok cektım dıye