Ervosum99 hamileyim ve emziriyorum diye benim kuaförüm yapmadı hatta regli ikende yapmıyor .Bende bu hafta yaptıracağım .Çünkü emzirmiyorum.Hiçbir şey olmadı denecek .Ama riske atmaya değer mi ?
Belkide hiç bir şey olmadığını sanıyoruz .Sonuçta boya maddesi geçiyor size sizden de bebeğe 🤷♀️