Bebeğimle izmirde ailemin yanındaydım burun akıntısı vardı uçakla eve geldik artık ve gecesi hiç uyuması ertesi gün kusma ateş doktor kulağına basınç yapmış olabilir dedi 5-6 gecedir uyumuyor emziriyorum patpat asla sürekli dikeliyor ayakta ağlıyor desteksiz uyur normalde perişan oldum sabah 6 dı uyutabildik anca 😒 atak haftasınada denk gelmişiz kötüyüz açıkcası sizde durumlar nasıl