Elizabet26 Bebeğim uyanırken hep kık kıııkk diye sesler çıkarıyor böyle nasıl anlatsam Aslan kükrer gibi normal mi acaba bide burnunu ne kadar açarsam açayım hep tıkalı hırıltılı
fn2827 Elizabet26 benimkide aynıydı o aylarda doktora sordum burun delikleri bebeklerin küçük olduğu için nefes aldıkça yaparlar o şekilde büyüdükçe burun delikleri genişledikçe düzelir dedi ve düzeldi.düzelir seninkide