Kızlar çok moralim bozuk bebeğim 1 yaşında fakat anne sütü almasına rağmen bağışıklığı çok düşük her ay üst solunum yolu enfeksiyonu oluyor cuma gününden beri ateşli sürekli ateşleniyor afedersiniz boğazı balgam la dolu her ay Dr gidiyoruz iki gündür hastaneden çıkamıyoruz sürekli ateşli çocukta yıpranıyor bende ne yapmam lazım ben nerde yanlış yapıyorum anlamıyorum lütfen bana akıl verin bağışıklığı nasıl düzelir