Asel021 Kızım adenovirus oldu çok korkuyorum uyku uyuyamıyorum nasıl bir hastalık bu nasıl geçer çok uzun sürüyor mu Allah için bilen birileri beni bu hastalık hakkında aydınlatsın bu arada kizim 5 aylık sadece mama ile besleniyor 😢
bilgekizinannesi Asel021 kaka tahlilinde mi çıktı biz de çok yüksek düşmeyen ateş ve ağrılı İshalle mücadele ediyoruz. 5 aylık. Kaka testi temiz çıktı bizim ama çok ağır geçiyor
bilgekizinannesi Asel021 çok geçmiş olsun. Bizim de yapıldı çıkmadı ama çok ağır ishal ve enfeksiyon geçiriyor kilo verdi çocuk baya