Beko kullanıyorum bende çok memnunum, benimde gidere bağlı değil ama servis önerdiği için. Gidere bağlanan durumlar da tıkanma olabilir dediler.. Nem yapmıyor ama yazın bir tık ısıtabilir ve gürültüsü rahatsız edebilir. Trikolar hariç herşeyi atıyorum sorun olmuyor. Belki 5 kurutmada boşaltılıyorum hazneyi ve hiç zor değil. Ayrıca o suyu ütülerde banyo balkon yıkamada kullanabilirsiniz temiz ve mis gibi deterjan kokuyor. Kireç yok 😂🎉 toz hazneside çift olduğu için onu da her kurutmada dökmüyorum.