Merhaba hanımlar . 2 ay 15 günlük bebeğim var . 45. Gününden beri de meme reddi . Biberon emzik sebep . Yavaş yavaş memeye döndürmeye başladım . Hiç almazken şimdi az az almaya başladı . Ama yeni bi sorunum var . Emzik emer gibi ucunu emiyor . Yuvarlak uç dümdüz olup çıkıyor haliyle çok acılı geçiyor . Böyle olup düzelen var mı ?