patiseverr_ geçmiş olsun öncelikle size ve bebeğinize,bundan 3ay önce benim de kızımda vardı bu öksürük denen bir illet ne yaptıysam olmadı 😔🤦okadar ilaç fayda etmedi, en son artık özel muayenesi olan bir çocuk Dr gittik anlattım durumu gece çok öksürüyor, gündüz de öyle dedim,yavrum öksürdukce içim parçalanıyor 😔, uykuya dalmak zor oluyor dedim, Dr bana dedi ki bir ilaç yazdı bunu kullanın 1hafta dedi, eğer geçmezse dedi tekrardan görüşelim bu sebebin altında ne var onu görüşelim dedi, Allah razı olsun Dr muzdan o ilaç şurubu dediği gibi kullandım 1haftada geçti çok şükür 🤲🏻, ilaç ismi vermek doğru değil ama siz de bı Özel muayenesi olan bir çocuk Dr gidin orda daha detaylı ilgilenip çareyi buluyor Dr, imkanınız el veriyorsa umarım 🤲🏻, geçmiş olsun tekrardan canim…