Merhabalar sevgili anneler
Kış aylarının gelmeye başlaması ve peteklere geçmemizle birlikte odanın havası iyice sıcak olmaya ve kurumaya başladı sabahları biz bile boğaz ağrısı ve burun kurumasıyla uyanırken 3.5 aylık kızımın yaşadığı durumdan söz etmek istemiyorum. Bu sebepten dolayı hava nemlendirici bakmaktayım fakat o kadar fazla marka var ki kafam karışmadı değil. Sizler hangi marka hava nemlendirici kullanıyorsunuz ve memnun musunuz acaba? Konu hakkındaki görüşlerinize ihtiyacım var yardımcı olursanız teşekkür ederim ♥️