Daha önce bi kaç post paylaşmıştım, oğlum çok zor uyuyo sabaha karşı zar zor uyutuyoruz diye. Biz eşimle İstanbulda yaşıyoruz ikimizin de ailesi uzakta yani bebeğe ikimiz bakıyoruz. Eşimde vardiyalı çalışıyo ve evde olmadığında tek bakıyorum mecburen. Mesela geçenlerde kardeşim geldi o günlerde ben daha rahattım en azından rahat bi kahve içip yemek yemeye fırsat buluyorum. O günlerde oğlum da daha rahat ve erken uyudu. Şimdi de bir haftadır ailemleyim uykuları düzene girmişti çok mutluydum ben de . Yarın dönüyorum ve bugun resmen eskiye döndü tüm gün dalamamalar ağlamalar uyumaya direnmeler on dakika uyuyup uyanma falan. Ben de açıkçası dönünce napıcam diye biraz dert ettim içten içe. Onu mu hissediyo gerçekten yoksa tesadüf mü 😀 eğer hissediyosa da elimde olmadan stres yapıyorum maalesef