Kızlar merhaba..
Benim 1,5 yıldır oturduğum daire 3-4 aydır rutubet yapmaya başladı. Bazı mobilyaların arkasında küf gördüm ve şaşırdım, çok incecik nokta kadar siyah böcekler var küf olan yerlerde👀 komşulara sordum kimisinin banyosu yada balkonu veya farklı eşyaları da aynı şekildeymiş. Bulunduğumuz bölge nemli ve evimiz merkeze 3-4 km uzaklıkta, yeni yapılmış büyük bloklu siteler bunlar. Bir hayli üzüldüm bu duruma, bebeğimle ilgilenmek zorunda olduğum için de dip bucak temizlik yapamadım. İçim içimi yiyor😢 Aslında evi sürekli havalandırıp aşırı derecede temizlik yapıyordum ama sanırım bununla bir ilgisi yok herkes sıfır dairelerde bu durumla karşılaşılıyor falan diyor. Var mı aranızda bu gibi durumları yaşayan? Geçiyor mu sonrasında😞? Yorumlarınıza çok ihtiyacım var şuan da😢