Bebelac kullanan var mı aranızda? Bebelac ve bebelac gold arasında ne fark var? Hangisini öneriyorsunuz? Bebeğim 10 buçuk aylık şuana kadar aptamilden başka mama kullanmadık. Fakat mama fiyatları ateş pahası aptamil çok pahalı gelmeye başladı bende en az 1 buçuk yaşına kadar mama vermek istiyorum. Çözümü bu şekilde buldum . Bebelac biraz daha uygun fiyatlı ama yine de tereddütlerim var acaba iyi bir marka mı? Lütfen beni bilgilendirin aranızda kullanan anneler de varsa tecrübelerini yazarsa çok sevinirim.