Afram96 Merhaba guzel anneler❤️ kizim 1 yasinda 3 gun once yas gunuydu. Davet ettigim bir komsum aa hala yurumuyor mu bi doktr goster dedi soka girdim ne domtoru dedim kemiklerine baktir dedi. Ayakta duruyor 3-4 adim atiyor biraz korkuyo sadece. Koltuklara tutunup her yere gidiyo ama.. kizimin dogum gununde noyle bise yasadim cok uzuldum ailem falanda yanimdaydi onlarda yuh isterse bide sana sarki soylesin 1 yasinda ki bebek dediler ama yine de ben cok uzuldum bi sorun yoktur dimi ice dusen o kurt anne olunca boyle oluyomus sanirim
6107 Afram96 kızım 14 aylık hala yürümüyor yine sizinki adım atıyormuş. 😂 bizimki 2 gündür yeni koltukları tuttu. Doktora sordum 18 aya kadar yolu var dedi. Etrafta boş konuşan çok bana da aynı lafları söylediler çokta umursamıyorum. Çok şükür ki sağlıklı 🫶
alparslan_ve_annesi Afram96 yok daha neler 😂 yürür daha yurumemesi normal olduğu zamanlar asla takma kafana
Yenidunyamoglum Afram96 herkes bişeyler söyler de söyler bosverin. Burda bebeğinin 18 aylık yürüdüğünü yazan anneler gördüm hem her bebek bir değil zamanı gelince herşeyi yapacak annesi için rahat olsun 🌸
kitapkurdubebeninanasi Afram96 hiç endiselenmeyin her bir yasina giren bebek yürüyecek diye bir sey yok oğlum 16 aylikken yürüdü öncesinde hep adimlari olurdu ama cesaretini toplayip kendi birden yürüdü.
Afram96 Yenidunyamoglum dimi inanin en buyuk gayem saglikli olmasi herseyi gec yapabilir hic umrumda degil ben annesi olarak umursamiyoken disaridan insanlar nasil boyle konusabilir inanamiyorum
Ayazsrht Afram96 o arkadaş arkadaş değil sil onu o ne demek aaaa falan mana bulur gibi 😑 erken daha bacım erken yürüyende var tamma ama benim oğlum mesela tam 16.ayda yürüdü olabilşr yani benim oğlumda 2 yaşına girdi düm hala tam konuşmıyor dede baba anane hadi vee gel mama vın ddmskten başka bişi demşyor yani illa dicek zamanj değil demsk ki 😑😂
Afram96 Ayazsrht saglikli olsunlar inanin yurumesi emeklemesi konusmasi illa ki oluyor dimi.. ama boyle kendimiz bilmez insanlar yuzunden moral bozluyor iste
mamanveutdormir Afram96 benim kızım 10. ay sonunda adım atmaya çabaladı ama hep korktu tarif ettiğin gibi yaklaşık 1 ay zaman verdim gözlemledim. daha sonra yürüme arkadaşı aldım fisherprice bu zebra gibi olandan 1 haftada onunla oynicam müzik çalacak diye yürüdü. yaşına girmeden yürümeye başlamıştı. bana da herkes aa erkenden yürüdü mü dedi mesela. kimseyi dinleme doktor olayınıda düşünüp canını sıkma hiç. iyice gözlemle dışarıya çıkart parkta ellerinden tutarak yürüme egzersizleri yapın kızıma dedesi hep öyle yaptı ne kadar egzersiz o kadar kendine gücü güveni geliyor
Balkupum2505 Afram96 oglum 15 aylik yurudu ki sizinkide tuunup kalkiyomus adım atıyomus yakinda yürür hic kulak asmayin saga sola 🤗
Begoscann Afram96 ben olsam derdim senin çocuklar 40 i çıkınca yürüdü galiba 😂 boş insanlaaaar boooss boğazlar çok biliyorlar gerçekten benim kaynanama geçen gün dedim bu insanlar ne böyle anne ya 10 çocuk doğurmuş gibi boş konuşuyorlar dedi kaç çocuğu olursa olsun bir bebeğin derdini herşeyimi neyi olduğunu annesi anlar sadece 🤷🥰
Afram96 Begoscann inanin zaten cok kotu konusurdum tum ailem oradaydi ben bi an dumur oldum onlar cevap verdi terbiyesize
2halime Afram96 Canım üzülecek bişey yok adım atıyormuş zaten koltukları tutunarak gidiyormuş daha nolsun. Söyleyen kişi abartmış. Benimde oğlum tam 1 yaşındayken 2-3 adım atiyodu en fazla 2 ay a kendi kendine düşmeden yürür zaten
nurelem Afram96 koşup oynamasını bekledi herhalde komşu😄, canını hiç sıkma bir anda yürüyecektir emin ol, genellikle 1 yaşından sonra yurumeler başlıyor, benim çocuğumda 1 yaşında yürüdü ama arkadaşımın çocuğu 18 aylıkken yürüdü hiçte sorun etmediler.
Allmillaa Afram96 bizimki de dört aylık kaynanam neden basmıyor basması lazm bu diyo doktora götürürsünüz böyle içe basarsa daha dlyo aradı bir gün kız napıyor dedi napsın evin içinde koşturuyor dedm onun üstüne bir daha demedi aynı şeyi 😂😂 bizimki konuşuyor dört ay 9 günlük 😆😆😆
Ayazsrht Afram96 cevremizde herkeste bi gerizekalı kendini bilmez var ne yazık ki 😁 ya bunlarla yaşamaya alışçaz yada hayatımızdan çıkarıcaz 😂 mesela ben çok kinci bi insanım çıkarmazsam hayatımdan çok kötü şeyler yaparım burnundan getirirm onun 😂
efelettin Her çocuk o kadar bir olmuyor ki Oğlum 9 aylıktı adımlamaya başladığında Kızım 20 gün sonra yaşına girecek yürümüyor daha. Canları sağ olsun 🌿 18. aya kadar yolu var 😍