Sarikuzumalp Bebekannesi60 Yumoş lilyumu herkes öneriyor bende alayım bi diyordum öyleyse denemeyim 😃 ben hep bingo bebeğimin kokusu kullanıyorum beyaz aşırı kalıcı kokusu. Nevresim takımları mesela kullanamadıklarımı bile uzun süre sonra çıkardığım da hala kokusu duruyor.
Dilaraaaaaaa Bebekannesi60 bende geçenlerde aldım tavsiye üzerine ama keşke almasaydim asla bir kalıcılık yok . Bingo mutlu yuvam aldım pembe dışı süper bisey çok beğendim
AylinAtlas16 Bebekannesi60 değişmiş eskiden kışlıkları yıkayıp kaldırıyordum açınca evim içi kokuyordu şimdi hiç koku bile yok çok severek kullanıyordum alışkanlık ya hala alıp kullanıyorum ama koku nanay 😂
Bebekannesi60 Sarikuzumalp yumoş lilyum mavi kalıcı ama eskiden buram buram kokardı şimdi öyle değil maalesef annemler yengeçler ben bekarken kullanırlar dı yumoşu valizi aç memlekete gidince o oda hep kokardı ama şimdi yok
Aliasafaysenur Yumoş eskisi gibi kokmuyor hem pahalı hem kokusundan çalmışlar😃 ben peros kullanıyorum sarı olanı çok güzel kokuyor kalıcılığı da güzel
AylinAtlas16 Bebekannesi60 çok pahalı gerçekten başka markalar kalıcı varsa söyleyin kızlar deneyelim