Selamlar, oğlum 16 aylık olacak, 1 yaşına kadar arabasını kullandık, bu yaz da hep bisikletle gezdi. Şimdi bastona geçmek istiyorum. Memnun kaldığınız, hafif bir araba önerebilir misiniz? Çok uygun fiyatlı şemsiye gibi tık diye katlanan hafif arabaları önerir misiniz? Ve kış aylarında kullanıma uygun mu acaba?