NurayKaan Oğlum 15 aylık dün sürekli hapşuruyordu gözleri akıyordu burnu akıyordu bugün sıvı akıntı gitmiş yeşilimsi olmuş hapşuruk daha az ama şuan aşırı takanık burnu serum fizyolojik yapıyorum ama 5 dk sonra yine aynı önereceğiniz birşey var mı
Tomris4646 NurayKaan benim de kızım 7 aylık aynı belirtiler nezle oldular sanırım ne yapmak gerekir acaba