Kızlar bebeğim bi hafta sonra 9 aylık olacak. Altıncı ayından beridir gece çok sık uyanıyor. Diş çıkarmaya başladığı gibi sık uyanmaya başladı. Neredeyse gece hiç uyumuyor. En ufak seste de kalkıp emiyor. Emmeden asla uyumuyor. Ama gündüz uykusu çok güzel. Gündüz saat 12 de uyur saat dörde kadar hiç uyanmaz uyansa bile kendi kendine uykuya dalar. Ama gece kesinlikle öyle değil uyumaz. En ufak seste kalkar emmeden de uyumaz. Saat başı yarım saatte bir kalkar. 😞