Hanımlar sezeryan olalı 4 ay oldu ve göbeğim yamuk sizce neden öyle yukardan bakinca aynı hizada değil bir taraf biraz öne doğru yani göbek deliğinin bir tarafi normal hizadi diğer taraf biraz önce sizde iç organlarim daha düzene mi girmedi yoksa Dr hatasimi