Yildiz52 nöroloji aklimdaydi ama ortopedi ne yapabilir buna yeterinve radyasyon aldigi için cekiniyorum acikcasi film vs işlerinden cunku her dusmede hastaneyi ayaga kaldrip zorla film rotgen istiodum ozelde ama zarar veriyormuşm meger smdide radyasyondan korkuyorum norolojiye kesin götürcem de epilepsi de böyle bsey olabiliyor mu ki tepksiiz dgl goz dalmaso vs yok cok şükr allahma sadece yatinca yaptığı bir hareket