YagizES Mamayı açtıktan sonra 2 3 gün geçtikten sonra balık gibi kokuyor nie olabilir ki acaba böyle .
Pamukseker_Annesi YagizES evet canım koku biraz var başık kokusu gibi ama bebekleri rahatsız etmiyor lıkır lıkır içiyor 😂
ozlemsenel Balık yağı olan mamalarda normal ama similacta yok galiba balık yağı, niye koksun ki anlamadım