Arkadaşlar 1 yaşında bebeğim var doğduğundan beri özellikle dördüncü aydan beri geceleri sürekli kalkıyor. Uyutunca hemen uyanıyor. Artık psikolojim bozuldu akşam olsun istemiyorum. Uyutup yatırınca ne zaman kalkacak diye uykularım kaçıyor. Ne zaman geçecek bu artık çok yoruldum ve çalışmaya başlayacağım nasıl dayanacağım bilmiyorum. Büyüdükçe düzelir dedikçe daha kötü olmaya başladı