Esracim merhaba benim de kızımda alerji vardı ama bağırsak tepkili yani cildinde bişey yoktu,bi doktorum nerdeyse aç kal dedi,diğer doktorum diyet yapma ek gıda zamanı düzelebilir dedi ve biz taşımlara başladığımızda geçti çok şükür bende diyetsiz atlattım,allah düşmanıma bile vermesin bu alerji olayı çok zor inşallah tekrar başımıza gelmez,olanlarda bi an önce kurtulur 🤲🏻