Yigiittt benim yüzümde çok kötüydü hatta çenem bildiğin sakaldı ve ben her gün alıyordum o kadar çabuk çıkıyordu. Ortalama 15 yaşımdan beri aynı şeyle boğuşuyordum 2018in sonunda lzere gitmeye başladım baya 2 sene boyunca falan çıktıkça gittim. Yani ben seans almamıştım 40 tlydi yüz ben çıktıkça gidiyodum. Sonra evlendim başka şehire taşındım ve burda kimseye güvenemedim. Hamileyken ayda bir doktor kontrolüne gidiyodum memlekette orda yaptırıyordum. Ama doğumdan sonra imkansızlaştı. Ben de kaş usturasıyla almaya başladım. Bol bol bebe yağı sürüp alıyorum önceden 2 hafta içinde çıkmaya başlayan yüzüm şimdi 2 ay götürüyor beni memnunum baya ama herkese gelmiyor ne yazık ki bu yöntem. Yüzümde ki kıllar zaten tür dönüşmüştü lazerle, onlarda ustura yüzünden bir kalınlaşma ya da artış olmadı ben memnunum baya