Beril_aras2 Kızlar, doğum yapalı 55 gün oldu. 45.Günde adet oldum fakat 2 gündür kanamam ve adet ağrısı gibi bir ağrım var bugün çoğaldı. Yarın hastaneye gideceğim ama içim içimi yiyor. Var mı bu durumu yaşayan ??
Yenidunyamoglum Beril_aras2 benimde doğumdan 50 gün sonra felan olmuştu kanamam 2 gün sürmüştü. Doktorum normal olduğunu söylemişti ama siz yinede içiniz rahat etsin diye bı gidin.
duruyekta Beril_aras2 merhaba. Doktora gittiniz mi bu durum için? Bende sezeryan sonrası ilk adetim bitince 6 gün sonra tekrar yoğun bı kanama yaşadım ve ikinci ay adetim 1 hafta önce bitti bugün yine aynı şey oldu. Yine yoğun bir kanama ve rengi çok koyu kirmizi.
irva Beril_aras2 Muhtemelen devam ediyor arada gün farkı çok yok.İsterseniz yarın bir doktora görünün yinede içiniz de rahat olsun.🙏
Beril_aras2 duruyekta merhaba 🙂 evet gittim. Normal olduğunu söyledi doktorum. 3.ayımı doldurduktan sonra düzene girdi birdaha yaşamadım
duruyekta Beril_aras2 anladım çok sağolun cevaplariniz için. Bir daha ki ayı bekleyeyim o halde.insallah gecer