HilallC yok henüz başlamadık ram ( rehberlik araştırma merkezi) diye bir yer var oraya yönlendirdiler 4 kasıma randevu verdiler ondan sonra başlayacak … ama şunu söyleyim size benim çocuğuma annem kayınvalidem baktı çok fazla ekran mağduriyeti yaşadı ben çocuk 2 aydır bende tv olabildiğince kestik inanılmaz değişti çocuk en azından hırçınlığı mızıklamaları azaldı ismine tepki vermeye başladı kelimeler çok arttı hala gerilik var grup oyunlarına giremez oğlumdan küçükler tuvalet eğitimini tamamladı akıcı konuşanlar var bunları gördükçe ilk başlarda çok kafaya takıyordum ama artık üzülmeyi bıraktım tam gelişim çağındalar aradaki gelişim makasını kapatmak için var gücümle uğraşıyorum bunu şuan yapmasak ilerisi daha zor olacak ve şunu unutmayın her çocuk farklıdır biz bile öyle değilmiyiz kimisi çok konuşur kimisi az, kimisi kafaya çok takar kimisi gamsız ,,, ve ne hastalıklar var tedavisi yok şükür elleri ayakları tutuyor .. gerisini eğitmek elimizden geldiği ölçüde bize düşüyor bence ekranı keserek ve çocuğu çocuklu ortamlara sokarak bence kısa sürede (ben iki ayda gördüm) çocuğunuzdaki olumlu anlamdaki gelişmeyi göreceksiniz