Kızlar spiralim ayın 13 ünde takıldı. Bugün vajinal kaşıntım başladı. Normalde uzun süre ped kullanınca da mantar olurum ben ve kanamam dolayısıyla hala günlük ped kullanıyorum. Bu kaşıntı spiralden olabilir mi ? Yoksa her zamanki gibi ped kaynaklı mı acaba. Tabiki kesin nedenini bilemezsiniz ama aynı durumu yaşayan var mı diye sormak istedim sadece ☺️taaa İçten gelen bir kaşıntı değil bu arada. İnternetten de baktım spiralden enfeksiyon felan olabiliyormuş ama böyle kaşıntı ile ilgili birşey göremedim