Mekselinda00 En iyi göğüs toparlayan küçülten sütyen önerir misiniz. Çünkü çok büyük ve dağınık göğüslerim var emziriyorum. Rahatsız oluyorum artık koca teyzeler gibi beden sorarsanız da 95D diye tahmin ediyorum. Markadan ziyade model söylerseniz sevinirim
sarmaliklahana Mekselinda00 aynı durumdayım bulamıyorum kac tane aldım sıkı dik toplu gösteren bulamadım 🤕
Misbebegim Mekselinda00 penti lotus sutyen tavsiye ederim doğumdan sonra vücudumu tanıyamadım göğüs göbek sarkti hamilelikte 20 kilo aldım ve göğüsler çok büyüdü biri diğerinden daha büyük hatta ve sarkık ama lotus la eskisi gibi duruyor toparliuor rahat içi boş desteksiz dedikten sonra yorumlarınızı merak ediyorum. Çok tavsiye.
sadeturkvatandasi Mekselinda00 magic form, modelin adı 5738 tek geçerim süngerli olduğu için göğüs ucunuda göstermiyor.
Brsmom Mekselinda00 canım hiç başka marka arama Çamaşir işi yaptım ve göğüslerim normalde 90 görünen 80 Kom Barbara emzirdigim için Balensiz bunu tercih edıyorum Balenli yanı alttan demirli istersen Kom Nelly Kom beliza 350₺ civari ama 5 yıl kullan hiç bişe olmaz
Mekselinda00 sarmaliklahana aynı ben hani dik küçük gösteren yanları toparlayan bi bulamadım valla resmen anne sütyeni takıyorum 🙁
Mekselinda00 Misbebegim aslında ismini çok duydum lotus diye bi öyle bi göz gezdirdim avmde 350 tl. Değer mi diye bilemedim buraya sormak istedim
Misbebegim Mekselinda00 hepsi burada ve trenyolda hatta mağazalarda tüm sutyenler tek fiyat 149 tl idi devam ediyormu bilmiyorum .Ben alırken de tanesi 200 tl idi 3 al iki öde vardı mağazada deneyip alabilirsiniz .deyiyor bence ben memnumun
Mericcc Mekselinda00 burda Lotus u duyup da aldım çok memnun kaldım. Toparlıyor gerçekten. Morhipo da daha ucuzdu bı bakın internete de
sarmaliklahana Mekselinda00 Ben aldım da trendyol illa marka herkes cok güzel ama büyük beden alın demişler. 3 tane aldım. Onlarda büyük geldi. Yımamadanda denemek için bile olsa giymem geri iade de edemedim. Onlarda aşagı dogru sarkık gösteriyor 1 bende büyük aldım ama 2 3 beden büyük gibiler keşke tam beden alsaydım 🤯 başka da yok zaten yıka yıka git modundayım suan.
Mekselinda00 sarmaliklahana aslında bir kaç tane model buldum miorre bide süven toparlayıcı birisi pahalı birisi ucuz. Artık bitane olsun düzgün olsun modundayım göğüs sarkık durunca birşey giymek içimden gelmiyor
Mekselinda00 sadeturkvatandasi oyyy 500 tlllll kız bu çok pahalı az daha üstüne katıp meme kestireyim 😂😂😂 ama güzele benziyor şimdi doğrusu
sadeturkvatandasi Mekselinda00 ayy o kadar olmuş mu🥲 en son 2 sene önce almıştım genelde bu modeli kullanıyorum bir iki tanede suwen var o da iyi. Son olarakta marks&spencerdan aldım o da çok güzel çıktı. Kuzum büyük memeli olmanın dezavanantajı sütyenlere para bayılmak. Ama alırsan rahat 3-4 sene kullanırsın parasını çıkartır. İndirim falan takip et. Victoria secretına kadar her markayı denedim en iyisi bu.
Actombo Penti-Lotus modelini öneriyorum. 2. El uygulamalarda yarı fiyatına etiketli ürünleri bulabilirsiniz 🌺