ece_arel papatyaannee 2.5 Tog en kalını içine sadece zıbın giydiriyorum hemde doğalgaz yandığı halde sabaha karşı üşüyor şimdi pijama takımı ile yatırıyorum birde üstüne uyku tulumu Tekirdağ hava buz gibi oluyor hep
eylulannesii papatyaannee bu konuda kararsız olan bir tek ben değilmişim demek ki 1.5 alayım diyorum ama ince olur mu ki bilemiyorum 🤦♀️
ezgicomert papatyaannee 2.5 tog giydiriyorum içine uzun kollu zıbın ve ince bi pijama altıyla çünkü sabaha karşı soğuk oluyor
SeverusSnape papatyaannee bende 1.6 tog ve 2.5 tog var. Şu an 1.6 tog giydiriyorum, ev içi sıcaklık 21-22 derece arası. Ev içi sıcaklık 18 derecenin altına düşünce 2.5 tog giydirmeye başlarım muhtemelen.
papatyaannee eylulannesii Al benden de o kadar 1.5 tog ince mi olur 2.5 tog kalın mı olur gel git içindeyim 🙄
papatyaannee ezgicomert O zaman 2.5 tog daha mantıklı içine birde pijama giydiriyorsunuz çok kalın mı nasıl 2.5 tog rahat uyur mu dönerken falan
papatyaannee SeverusSnape 18 altına düşmez bizim ev o zaman 1.6 ideal mi dersiniz içine ne giydiriyorsunuz
ezgicomert papatyaannee zaten büyük oluyor uyku tulumları o yüzden rahat hareket edebilir, ince pijamanın üstüne elyaf kalın olmayan bi yorgan örtmüşsünüz gibi düşünün
SeverusSnape papatyaannee düşmüyorsa 1.6 tog idealdir. Şu an içinde sadece atlet var çünkü vücut sıcaklığını dengeliyor tulumun tog değeri. 19-20 derece olsaydı içinden ince uzun kollu bir tişört giydirirdim. :)
papatyaannee SeverusSnape o zaman ben 1.6 alıp şu an için içine çıtçıtlı atlet kışın ise çok soğuk olursa ince pijama ile giydirsem ideal o zaman ☺️