Bernayy Bebeğim 5,5 aylık bu ay sonu işe başlıyorum. Bu ay tadımlara başladık, emiyor hiç mama vermedim. İşe başlayan anneler nasıl yaptınız, bakan kişi kaç öğün ne kadar süt/mama verdi? (Saçma ama istediği zaman emmezse doymayacak gibi hissediyorum😞)
Betul-08 Bernayy bende 4.5 aylık iken başlayacağım bebeğim sadece emiyor ve saati yok istediği zaman emziriyorim nasıl olacak bende bilmiyorum emzik ve biberonda kesinlikle tutmuyor
ececelikk33 Bernayy bende o düşünceyle ücretsiz izne ayrılmak zorunda kaldım maalesef… kıyamıyorum bırakmaya sanki aç kalacakmış gibi hissediyorum ben yokken 😕😕
Bernayy Betul-08 evet ne zaman ne kadar isterse öyle emiyor benimde çok karışık kafam stokta çok sütüm de yok. Kaşık biberon deneyebilirsiniz.
Bernayy ececelikk33 yalnız değilmişim demek ki bende kendime kızıyordum neden öyle düşünüyorum diye. Özel sektörde ücretsiz sıkıntılı maalesef
Bernayy Whatornot doğum iznim bittikten sonra süt izinlerimi toplu kullandım günlük 1,5 saat olan o da yaklaşık 2 ay yaptı 1 ayı da biraz rapor biraz yıllık izin öyle tamamladım
ececelikk33 Bernayy ben de özel sektördeyim 6 aya kadar ücretsiz kullanabiliyorum size vermiyorlar mı