Sinemkoca54 siz alttan aldıkça, yumuşak davrandıkça iyice arsızlaşmış..size yaptığı psikolojik şiddet bi tür gaslighting, yani sürekli kendinizde bi sorun var hata hep sizdeymiş gibi algılamanızı sağlamaya çalışıyor..böylece kendisine daha bağımlı hale getirip bi tek onun sözü geçsin, onun istediği yapılsın istiyor..dışardan olayı değerlendiren bi göz olmadığı sürece siz hep benim hatam, beni korumak için yaptı, o haklı diye düşünüp durursunuz..iyi ki de yazmışsınız buraya, olayda en ufak bir hatanız yok..insanlık hali, bebek bakıyorsunuz gayet olabilecek bi dalgınlık yaptığınız bu kadar büyütmenin anlamı var mıydı..ama sizi öyle bir hale getirmiş ki yine kendini affettirmeye çalışan taraf konumuna düşürmüş..tavrınızı değiştirin, kavga edin tartışın demiyorum ama alttan almayın, gidip sarılmayın, size yaptığı suçlamaları kabul etmeyin..çok da düşünmeyin, biraz mesafe koyun ciddi olduğunuzu anlasın..ve lütfen kendinizi ezdirmeyin daha fazla..